Προφίλ

Τα πρώτα μας επαγγελματικά βήματα ξεκίνησαν την δεκαετία του ’80, με την δραστηριοποίηση μας στον φαρμακευτικό κλάδο. Αναπτύξαμε πρόγραμμα διαχείρισης φαρμακείου με ενσωματωμένη τη λίστα των φαρμάκων για εύκολη εκτέλεση συνταγών και πωλήσεων.

Λόγω της καινοτομίας του, αποτέλεσε σημαντικό βήμα για τον φαρμακευτικό κλάδο, αλλά και για εμάς, καθώς έθεσε τα θεμέλια της επιτυχημένης πορείας μας στον χώρο της ανάπτυξης εφαρμογών. Είχαμε την τύχη, να αναγνωρίσει την εμπειρία μας και τις δυνατότητές μας ένας Ολλανδός μεγαλοεισαγωγέας κρέατος, ο οποίος μας ενθάρρυνε να σχεδιάσουμε μια εξειδικευμένη εφαρμογή για τον χώρο του κρέατος. Οδηγηθήκαμε έτσι, στην εντεινόμενη ενασχόληση μας με τον τομέα των τροφίμων και ιδιαίτερα στο κρέας, έναν τομέα με υψηλές απαιτήσεις και προδιαγραφές. Προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις, για εκείνη την εποχή, ξεκίνησε η εδραίωση μας στον χώρο. Χρωστάμε βαθιά εκτίμηση στον επαγγελματία που μας εισήγαγε και μας εξειδίκευσε στον τομέα αυτό, μέχρι και σήμερα.

Τότε ξεκίνησαν και οι στρατηγικές και μακροχρόνιες συνεργασίες μας με τη Σοκολατοβιομηχανία ASTIR, την CALPAΚ – ηλιακά συστήματα και την ΦΛΩΡΙΔΗΣ με ειδίκευση στην επεξεργασία κρέατος. Οι εταιρίες αυτές ξεχώρισαν για την πρωτοπορία τους, με πολλές καινοτομίες σε εκείνη την εποχή όπως διαχείριση παρτίδων, ηλεκτρονική διαβίβαση παραγγελιών μέσω modem, κοστολόγηση παραγωγής, γενική λογιστική με ΕΓΛΣ.

Την δεκαετία του ’90, αξιοποιώντας όλες τις τεχνολογικές αλλαγές της εποχής – τα Windows άρχισαν να εισέρχονται στον εργασιακό χώρο αντικαθιστώντας τις εφαρμογές σε DOS και έκανε την είσοδό του το internet, σημαδεύοντας μια εποχή ραγδαίων μετασχηματισμών στον κόσμο του προγραμματισμού –εμβαθύναμε ακόμα περισσότερο στην βιομηχανία του κρέατος. Κερδίζοντας έτσι, τον χαρακτηρισμό «οι ειδικοί» στον τομέα.

Παράλληλα καταφέραμε να εισαχθούμε σε νέο κλάδο, αναπτύσσοντας προγράμματα και εφαρμογές για κάθετες μονάδες αυτοκινήτων. Έτσι ουσιαστικά είμασταν οι μοναδικοί, που έδιναν λύσεις σε κάθετες αγορές τρόφιμα, φάρμακα, αυτοκίνητα.

Στις αρχές του 2000, ιδρύθηκε η εταιρεία Biztec, μετουσιώνοντας την επιχειρηματική ανάγκη στον τομέα των Business και Technology σε μία εταιρική οντότητα. Η Biztec ξεκίνησε να λειτουργεί με μία εξαιρετική ομάδα ειδικών από τα εντελώς νέα γραφεία της στο Ψυχικό, επεκτείνοντας τις δράσεις της στην ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων ERP σε περιβάλλον Windows.

Το ERP πήρε το όνομα “Odysseus”, εμπνευσμένο από την πολυδιάστατη λειτουργικότητα του πολυμήχανου Οδυσσέα της αρχαιότητας. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία της ευρηματικότητας, το προϊόν στόχευσε στο να προσφέρει ευέλικτες λύσεις για την επίλυση πλήθους λειτουργικών προβλημάτων.

Το 2007 εγκαθιδρύθηκε η BIZERBA HELLAS, το οποίο σηματοδότησε για εμάς την αρχή μιας πολύτιμης συνεργασίας. Η συνεργασία αυτή μας παρουσίασε την ευκαιρία, μέσω άμεσης πληροφόρησης από τους τομείς της παραγωγής, να αναπτυχθούν τα λογισμικά Odysseus Traceability και Odysseus Stater, αποδεδειγμένα πλέον, για το πόσο λειτουργικά και απαραίτητα είναι μέχρι σήμερα. Εφαρμογές τις οποίες συνεχώς εξελίσσουμε με σθένος.

Παρά τις προκλήσεις που επέφερε η οικονομική κρίση, η οποία άρχισε το 2008, η εταιρεία επέδειξε σταθερότητα, καθώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες διατήρησαν την αξία τους ενώ παρέμειναν σε συνεχή ζήτηση. Από το έτος 2014, η εταιρία εισήλθε σε μία νέα φάση ανάπτυξης και ανανέωσης, με την θετική πορεία της να διαρκεί μέχρι και το παρόν. Μετεγκατασταθήκαμε επίσημα στα νέα μας σύγχρονα γραφεία στην Αθήνα το 2019, όπου στεγαζόμαστε και σήμερα.

Με την μεταφορά μας στα νέα γραφεία μας, με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και προγραμμάτων, με νέες ισχυρές συνεργασίες καθώς και με την επέκταση μας σε νέες αγορές , συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε και να θέτουμε υψηλούς στόχους. Άλλωστε, ο βασικότερος στόχος μας είναι η πρόοδος των πελατών μας. Είναι ευθύνη μας και δεσμευόμαστε, να προάγουμε τις νέες βέλτιστες τεχνολογικές πρακτικές που θα τους κάνουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Εάν έπρεπε να αποδώσω την ουσία της Biztec σε μερικές φράσεις, θα τόνιζα την πρωτοπόρα θέση μας στον τομέα των συστημάτων προγραμματισμού. Με ακλόνητη δέσμευση, αναλαμβάνουμε τη δημιουργία λύσεων που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας. Στη Biztec, ο στόχος μας είναι να μην υποχωρούμε ποτέ στην ποιότητα και στην υποστήριξη του πελάτη.

Προφίλ

Τα πρώτα μας επαγγελματικά βήματα ξεκίνησαν την δεκαετία του ’80, με την δραστηριοποίηση μας στον φαρμακευτικό κλάδο. Αναπτύξαμε πρόγραμμα διαχείρισης φαρμακείου με ενσωματωμένη τη λίστα των φαρμάκων για εύκολη εκτέλεση συνταγών και πωλήσεων. Λόγω της καινοτομίας του, αποτέλεσε σημαντικό βήμα για τον φαρμακευτικό κλάδο, αλλά και για εμάς, καθώς έθεσε τα θεμέλια της επιτυχημένης πορείας μας στον χώρο της ανάπτυξης εφαρμογών.

Είχαμε την τύχη, να αναγνωρίσει την εμπειρία μας και τις δυνατότητές μας ένας Ολλανδός μεγαλοεισαγωγέας κρέατος, ο οποίος μας ενθάρρυνε να σχεδιάσουμε μια εξειδικευμένη εφαρμογή για τον χώρο του κρέατος. Οδηγηθήκαμε έτσι, στην εντεινόμενη ενασχόληση μας με τον τομέα των τροφίμων και ιδιαίτερα στο κρέας, έναν τομέα με υψηλές απαιτήσεις και προδιαγραφές. Προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις, για εκείνη την εποχή, ξεκίνησε η εδραίωση μας στον χώρο. Χρωστάμε βαθιά εκτίμηση στον επαγγελματία που μας εισήγαγε και μας εξειδίκευσε στον τομέα αυτό, μέχρι και σήμερα.

Τότε ξεκίνησαν και οι στρατηγικές και μακροχρόνιες συνεργασίες μας με τη Σοκολατοβιομηχανία ASTIR, την CALPAΚ – ηλιακά συστήματα και την ΦΛΩΡΙΔΗΣ με ειδίκευση στην επεξεργασία κρέατος. Οι εταιρίες αυτές ξεχώρισαν για την πρωτοπορία τους, με πολλές καινοτομίες σε εκείνη την εποχή όπως διαχείριση παρτίδων, ηλεκτρονική διαβίβαση παραγγελιών μέσω modem, κοστολόγηση παραγωγής, γενική λογιστική με ΕΓΛΣ.

Την δεκαετία του ’90, αξιοποιώντας όλες τις τεχνολογικές αλλαγές της εποχής – τα Windows άρχισαν να εισέρχονται στον εργασιακό χώρο αντικαθιστώντας τις εφαρμογές σε DOS και έκανε την είσοδό του το internet, σημαδεύοντας μια εποχή ραγδαίων μετασχηματισμών στον κόσμο του προγραμματισμού –εμβαθύναμε ακόμα περισσότερο στην βιομηχανία του κρέατος. Κερδίζοντας έτσι, τον χαρακτηρισμό «οι ειδικοί» στον τομέα.

Παράλληλα καταφέραμε να εισαχθούμε σε νέο κλάδο, αναπτύσσοντας προγράμματα και εφαρμογές για κάθετες μονάδες αυτοκινήτων. Έτσι ουσιαστικά είμασταν οι μοναδικοί, που έδιναν λύσεις σε κάθετες αγορές τρόφιμα, φάρμακα, αυτοκίνητα.

Στις αρχές του 2000, ιδρύθηκε η εταιρεία Biztec, μετουσιώνοντας την επιχειρηματική ανάγκη στον τομέα των Business και Technology σε μία εταιρική οντότητα. Η Biztec ξεκίνησε να λειτουργεί με μία εξαιρετική ομάδα ειδικών από τα εντελώς νέα γραφεία της στο Ψυχικό, επεκτείνοντας τις δράσεις της στην ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων ERP σε περιβάλλον Windows.

Το ERP πήρε το όνομα “Odysseus”, εμπνευσμένο από την πολυδιάστατη λειτουργικότητα του πολυμήχανου Οδυσσέα της αρχαιότητας. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία της ευρηματικότητας, το προϊόν στόχευσε στο να προσφέρει ευέλικτες λύσεις για την επίλυση πλήθους λειτουργικών προβλημάτων.

Το 2007 εγκαθιδρύθηκε η BIZERBA HELLAS, το οποίο σηματοδότησε για εμάς την αρχή μιας πολύτιμης συνεργασίας. Η συνεργασία αυτή μας παρουσίασε την ευκαιρία, μέσω άμεσης πληροφόρησης από τους τομείς της παραγωγής, να αναπτυχθούν τα λογισμικά Odysseus Traceability και Odysseus Stater, αποδεδειγμένα πλέον, για το πόσο λειτουργικά και απαραίτητα είναι μέχρι σήμερα. Εφαρμογές τις οποίες συνεχώς εξελίσσουμε με σθένος.

Παρά τις προκλήσεις που επέφερε η οικονομική κρίση, η οποία άρχισε το 2008, η εταιρεία επέδειξε σταθερότητα, καθώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες διατήρησαν την αξία τους ενώ παρέμειναν σε συνεχή ζήτηση. Από το έτος 2014, η εταιρία εισήλθε σε μία νέα φάση ανάπτυξης και ανανέωσης, με την θετική πορεία της να διαρκεί μέχρι και το παρόν. Μετεγκατασταθήκαμε επίσημα στα νέα μας σύγχρονα γραφεία στην Αθήνα το 2019, όπου στεγαζόμαστε και σήμερα.

Με την μεταφορά μας στα νέα γραφεία μας, με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και προγραμμάτων, με νέες ισχυρές συνεργασίες καθώς και με την επέκταση μας σε νέες αγορές , συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε και να θέτουμε υψηλούς στόχους. Άλλωστε, ο βασικότερος στόχος μας είναι η πρόοδος των πελατών μας. Είναι ευθύνη μας και δεσμευόμαστε, να προάγουμε τις νέες βέλτιστες τεχνολογικές πρακτικές που θα τους κάνουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Εάν έπρεπε να αποδώσω την ουσία της Biztec σε μερικές φράσεις, θα τόνιζα την πρωτοπόρα θέση μας στον τομέα των συστημάτων προγραμματισμού. Με ακλόνητη δέσμευση, αναλαμβάνουμε τη δημιουργία λύσεων που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας. Στη Biztec, ο στόχος μας είναι να μην υποχωρούμε ποτέ στην ποιότητα και στην υποστήριξη του πελάτη.

Computer science – Innovations

Milestones

Η BIZTEC διατηρεί συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες όπως :

Συνεχίζουμε πάντα να αναζητούμε νέους συνεργάτες και συνεργασίες που θα δώσουν αξία και θετικά αποτελέσματα στη δουλειά μας και στους πελάτες μας.

Συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα ERP της εγχώριας και ξένης αγοράς:

Computer science – Innovations

Εκθέσεις

9η Διεθνής Έκθεση Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics 2023
FOODTECH & Global Pack 2023

Computer science – Innovations

HR

Στη Biztec αναγνωρίζουμε τους ανθρώπους μας ως έναν από τους βασικότερους παράγοντες επιτυχίας της εταιρίας μας. Μέσα από την ατομική εξέλιξη του κάθε εργαζομένου μας, διαμορφώνεται η εταιρική μας κουλτούρα. Επιδιώκουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με τους εργαζομένους μας, προσφέροντας ένα περιβάλλον αμοιβαίου σεβασμού, συνεργασίας, ισότητας, αξιοκρατίας και ασφάλειας.

Η φιλοσοφία της Biztec βασίζεται στη λειτουργία ενός οργανισμού, που συνδημιουργεί και αναπτύσσεται μαζί με τους ανθρώπους της. Στόχος μας είναι να κάνουμε κάθε μέρα ένα ουσιαστικό βήμα μπροστά, όλοι μαζί σαν μια ομάδα.

H Biztec αναπτύσσεται και αναζητά:

Η BIZTEC αναπτύσσεται και αναζητά Συμβούλους Πωλήσεων Πληροφοριακών Συστημάτων για τη
στελέχωση της Διεύθυνσης Πωλήσεων και Marketing.

Αρμοδιότητες:

  • Δημιουργία νέων ευκαιριών πώλησης σε νέες και υφιστάμενες αγορές.
  • Ανάπτυξη και διατήρηση υφιστάμενου Πελατολογίου.
  • Προετοιμασία και παρουσίαση Οικονομοτεχνικών Προτάσεων.
  • Βελτιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρίας.

Aπαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος ΤΕΙ / ΑΕΙ Οικονομικής ή Πληροφορικής κατεύθυνσης.
  • Ελάχιστη προϋπηρεσία, 5+ έτη, στις Πωλήσεις. Η προϋπηρεσία σε Πωλήσεις Λογισμικού και
  • Πληροφοριακών συστημάτων, θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν.
  • Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες, καθώς και με εφαρμογές ERP
  • Ευχάριστη προσωπικότητα με ανεπτυγμένο το πνεύμα συνεργασίας.
  • Επικοινωνιακές διαπραγματευτικές ικανότητες.
  • Άριστη γνώση MS Office (Outlook,Powerpoint,Word,Excel)
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας, σε προφορικό και γραπτό λόγο.
  • Κάτοχος Διπλώματος Οδήγησης.
  • Δυνατότητα ταξιδιών πανελλαδικά.

H εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Ένταξη σε Bonus Scheme.
  • Εταιρικό αυτοκίνητο και καύσιμα.
  • Συνεχείς Εκπαιδεύσεις.
  • Σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.

Αποστολή Βιογραφικού

Η BIZTEC αναπτύσσεται και αναζητά .NET Desktop Software Engineer για το τμήμα Παραγωγής και
Ανάπτυξης Συστημάτων.

Αρμοδιότητες:

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέων desktop software προϊόντων με χρήση .Net.
  • Δημιουργία και διατήρηση αποτελεσματικού και αξιόπιστου κώδικα.
  • Παροχή λύσεων σε τεχνικά προβλήματα.
  • Παράδοση δουλειάς που ανταποκρίνεται σε περιγραφόμενες απαιτήσεις εντός των κατάλληλων χρονικών ορίων.
  • Αναβάθμιση συγκεκριμένης ροής πληροφοριών χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και desktop architecture.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Computer Science, Engineering ή σε συναφή τομέα.
  • 3+ χρόνια εμπειρίας σε business application design και development.
  • Άριστη γνώση σε desktop application development με χρήση Microsoft .NET Framework C# (WinForms).
  • Άριστη γνώση σε Microsoft SQL Server.
  • Επιθυμητή γνώση ή/και εμπειρία σε DevExpress controls.
  • Επιθυμητή γνώση ή/και εμπειρία σε HTML, Web services.
  • Εμπειρία με Git.
  • Εμπειρία σε σχεδιασμό και ανάλυση εμπορικών εφαρμογών.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.
  • Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα.

H εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Συνεχείς Εκπαιδεύσεις.
  • Σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.

Αποστολή Βιογραφικού

Η BIZTEC αναπτύσσεται και αναζητά ERP Consultant για το τμήμα Υποστήριξης Πελατών.
Αρμοδιότητες:

  • Μετάφραση των επιχειρηματικών απαιτήσεων σε απαιτήσεις λειτουργικότητας και διαμόρφωσης ERP.
  • Συμμετοχή στην ανάλυση των αναγκών των πελατών και στον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης.
  • Συνεργασία με το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης για την ανάπτυξη προσαρμοσμένων εξαρτημάτων λύσεων όταν απαιτείται.
  • Παροχή συνεχής υποστήριξης στην αυξανόμενη πελατειακή μας βάση των υλοποιήσεων λογισμικού ERP.
  • Διαχείριση δοκιμών και τεκμηρίωσης της διαμόρφωσης λογισμικού ERP.
  • Πραγματοποίηση ανάλυσης αναγκών πελατών και συμμετοχή στο σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική λύσεων επιχειρηματικής διαδικασίας.
  • Σύνθεση προδιαγραφών ανάπτυξης και αλληλεπίδραση με τους πελάτες για να δοκιμή τροποποιήσεων και να επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν.
  • Ευθύνη για την πληρότητα και την ποιότητα του λειτουργικού σχεδιασμού.
  • Παροχή εκπαίδευσης χρηστών στους πελάτες.

Απαραίτητα προσόντα:

  • 3+ έτη εμπειρίας στην παροχή λύσεων λογισμικού ERP.
  • Πτυχίο Πληροφορικής, Οικονομικών, Χρηματοοικονομικών ή ισότιμο.
  • Ισχυρές δεξιότητες παρουσίασης, επικοινωνίας (γραπτές και προφορικές).
  • Ισχυρή ικανότητα μετάδοσης τεχνικών πληροφοριών σε μη τεχνικούς πελάτες.
  • Αυτοκατεύθυνση, προσοχή στη λεπτομέρεια και μεγάλη εστίαση στον πελάτη.
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, γραπτά και προφορικά.
  • Προτιμώμενη γνώση SQL & Javascript.

H εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Συνεχείς Εκπαιδεύσεις.
  • Σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.

Αποστολή Βιογραφικού