H εταιρεία BizTEC αποτελεί τον κυριότερο προμηθευτή λογισμικού Διαχείρισης Παραγωγής, Αποθήκης και Ιχνηλασιμότητας, των επιχειρήσεων κρέατος που δραστηριοποιούνται εντός του συγκροτήματος της Νέας Αγοράς Κρέατος ή σε πολύ κοντινή απόσταση από αυτή.

Διαθέτοντας πάνω από 40 έτη εμπειρίας στον χώρο του κρέατος και με την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει από την εγκατάσταση σε διάφορους τύπους επιχειρήσεων εντός του κλάδου (βιομηχανίες και βιοτεχνίες επεξεργασίας και τυποποίησης κρέατος, σφαγεία, εμπορικές επιχειρήσεις κ.α.) αποτελεί την κορυφαία επιλογή των συνεργατών της, προσφέροντας λογισμικό αιχμής που υποστηρίζει την επιχείρηση σε όλες τις εμπορικές, λογιστικές και παραγωγικές διαδικασίες, ενοποιώντας όλα τα συστήματα της σ’ ένα κορυφαίο σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων, το Odysseus ERP.

Σε στενή συνεργασία με τους πελάτες και με βάση τις συγκεκριμένες απαιτήσεις του κλάδου, αναλύουμε συνολικά το επιχειρηματικό και τεχνολογικό περιβάλλον και αναπτύσσουμε μια προσαρμοσμένη λύση τεχνολογίας πληροφορικής για την αποτελεσματική διαχείριση της εταιρείας σας, έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία της βιομηχανίας. Η οικονομική επιτυχία του πελάτη μας αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα για εμάς. Με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση του δυναμικού της εταιρείας του, αναπτύσσουμε την κατάλληλη λύση.

Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας Α.Ε. (ΟΚΑA Α.Ε.), ιδρύθηκε το 1955 με την επωνυμία Οργανισμός Κεντρικής Λαχαναγοράς Αθηνών. Το 1970 μεταφέρονται στις εγκαταστάσεις του οι χονδρέμποροι νωπών κρεάτων, ενώ το 1989 μετονομάζεται σε Κεντρική Αγορά Αθηνών. Το 1998 μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία “Οργανισμός Κεντρικής Αγοράς Αθηνών ΑΕ” και το 2004 ξεκινά ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεών της.

Το ολοκληρωμένο συγκρότημα της Νέας Αγοράς Κρέατος καλύπτει συνολική στεγασμένη έκταση περίπου 10.000 τ.μ. και περιλαμβάνει: 25 καταστήματα δύο διαφορετικών τύπων (μεσαίο και μεγάλο) που εκτείνονται σε 2 ανεξάρτητα κτήρια. Οι εγκαταστάσεις της νέας Κρεαταγοράς είναι εφοδιασμένες με όλες τις απαιτούμενες περιβαλλοντικές και λειτουργικές άδειες για την αποθήκευση, επεξεργασία και εμπορία προϊόντων ζωικής προέλευσης.

Το 70% των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός της Νέας Αγοράς Κρέατος και σε κοντινή απόσταση απ’ αυτή, στο πλαίσιο της καλύτερης λειτουργίας τους και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών τους προς τους πελάτες τους, έχουν επιλέξει το Odysseus ERP για να παρακολουθούν την Ιχνηλασιμότητα των προϊόντων τους, να προγραμματίζουν με ασφάλεια την παραγωγή τους και να βελτιώνουν την αποδοτικότητα της εφοδιαστικής τους αλυσίδας.

Όλες οι διαδικασίες των εταιρειών είναι πλήρως ενσωματωμένες στο Odysseus ERP. Με την εγκατάσταση και χρήση του Odysseus Stater απευθείας στους χώρους παραγωγής, μειώνεται το χρόνο και το κόστος, αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες της κάθε επιχείρησης από τη παραλαβή, σήμανση προϊόντων και την αποστολή. Το Odysseus ERP διαθέτει πληθώρα υποσυστημάτων και λειτουργικών χαρακτηριστικών αυτών, για να εξυπηρετήσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες των πελατών.

Ποιοι Είμαστε

Επόμενα άρθρα